torsdag 17 december 2009

Ska iväg till Burger King nu



Jag har inte haft tid att skriva så mycket, det har varit mycket i skolan och annat som jag har gjort. Har jullov från imorgon. Sen har jag jullov i 3 veckor. Ska lägga upp bilder. Har tagit mycket kort. Ska nog lägga upp bilderna i helgen. Det är jätte varmt även fast det är jul! Vi badar varje dag både i poolen och nere vid stranden som är nära vårat hus. Dom senaste dagarna har varit sköna eftersom vi inte har fått några läxor. Matten är lite jobbig i skolan här och jag kommer att få läsa matte under jullovet. Dom andra har kommit längre eftersom jag började först i november. Algebran är jätte svår här, men den är rolig också.

Nu ska vi åka iväg och köpa med mat från Burger King. Mamma och pappa ska äta sushi så då valde vi Burger King. Kentucky fried chicken har också godare hamburgare så det är lite svårt att välja vilken. Men det får bli Burger King idag för de har jätte goda hamburgare. Vi har en grillkiosk nära oss som också har goda hamburgare och där får man jätte stora påsar med pommes frittes. Beställer man pommes frittes för 2 personer så får man så det skulle räcka till 10 personer. Dom gillar pommes frittes här och äter stora portioner.

Skriver mer och berättar vad jag gör på mitt jullov. Tror att vi kanske kommer att åka någonstans, men vet inte ännu var.

För dom som vill skriva till mig så är min epostadress: phpont11@gmail.com eller phpont11@live.se om ni vill chatta med mig på MSN. Om ni vill ringa mig på skype så är det phpont11@gmail.com.

God Jul från Pontus!

1 kommentar:

  1. Hej Pontus!
    Om det är varmt på vintern så är det jätte varmt på Sommaren hur varmt är det??
    //Felix:)

    SvaraRadera